.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سحر قریشی: احمدی نژاد اینقدر اس ام اس فرستاد، بلاکش کردم!
"قریشی می گوید رحیم مشایی خیلی دنبال دیدار من و احمدی نژاد بود. حتی موبایل منو داده بود به احمدی نژاد. شاید باورتون نشه، ولی اینقدر احمدی نژاد بهم اس ام اس زد که شماره شو بلاک کردم..."
 

«بهاره افشاری در مصاحبه با رضا رشیدپور در برنامه دید در شب گفته: احمدی نژاد سه بار دعوتم کرد، نرفتم!» 

جدای از اینکه باید دید احمدی نژاد در آن همه کار (از ساعت 5 صبح تا یک نیمه شب) با این خانم بازیگر چه کار داشته که سه بار دعوتش کرده و این بازیگر هم چطور سه بار به رییس جمهور مردمی و محبوب و میلیونی کشور «نه» گفته، تصور کنید، باقی بازیگران سینما نیز از آن دوران هشت ساله باشکوه هنر و هنرمند و رحیم مشایی بگویند.

سحر قریشی:

قریشی با اشاره به تصویر رحیم مشایی: این آقا رو می شناسم، نگبهان موزه سینماس، نه؟ 
رشید پور: خانم رییس دفتر احمدی نژاد بوده، حامی هنرمندان بویژه بازیگران.
قریشی: آهان شناختم! یادمه...خیلی دنبال دیدار من و احمدی نژاد بود. حتی موبایل منو داده بود به احمدی نژاد. شاید باورتون نشه، ولی اینقدر احمدی نژاد بهم اس ام اس زد که شماره شو بلاک کردم. بهاره در جریانه.
*
بهنوش بختیاری
من هر شب فالوور های جدیدم رو چک می کنم و به هر کدوم برسم جواب میدم، اما یکی از جالب ترین فالوور های من، دکتر احمدی نژاد بود. هر شب می اومد منو لایک می کرد. اینقدر پیگیر صفحه من بود که نگو. البته این آخری ها آن فالوور ش کردم دیگه از شور به درش کرده بود.
*
لیلا اوتادی
یکی از تلخ ترین دوران زندگی کاری من، دولت دوم احمدی نژاد بود، هر روز صبح قبل از ساعت 8، از یه شماره عجیب بهم زنگ می زد و می گفت "من احمدی نژاد هستم، خوشحال می شم در دفتر شما رو ببینم." 
آقا من اصلا باور نمی کردم تا اینکه با موبایل خودش برام اس ام اس زد. جواب ندادم. بعد هر روز میس مینداخت و می نوشت من محمود احمدی نژاد هستم، رییس جمهور کشور. منم شماره شو سیو کردم، هر زمان زنگ میزد، رد میدادم که الان در جلسه م! خیلی خوش می گذشت البته یکی دو ماهی خیلی اذیت شدم ولی الان برام خاطره خوش مزه ای شده.
*
مریم کاویانی
به خاطر احمدی نژاد ایمیل م رو عوض کردم... روزی دو تا ایمیل داشتم که من احمدی نژاد هستم و برای میزبانی از شما در نهاد ریاست جمهوری در خدمتیم. من باورم نمی شد که...دیلیت می کردم. بعدها روزی 14 تا ایمیل دریافت می کردم. مجبور شدم گزارش اسپم بدم دیگه نبینم. یادم نمی ره اوایل ایمیلم دچار مشکل شد و بعد از یک هفته هم مجبور شدم کلا ایمیل جدید درست کنم.
*
شبنم قلی خانی
وقتی قرار شد برم استرالیا، تو صفحه فیس بوک، پیام هایی دریافت می کردم که کجا خانم قلی خانی؟ اگر مشکلی هست من می تونم حلش کنم، بعد هم شماره دفتر و موبایل و ...آخرش هم نوشته بود محمود احمدی نژاد.
اینقدر برام خنده دار و شگفت آور بود که فقط با شکلک جواب میدادم. بعدها بهم گفتن خودش بوده! 
*
نیوشا ضیغمی
من در شبکه های مجازی حضور نداشتم و هر روز در محل کار شوهرم بودم. یادم هست سال 89 هر روز پیک موتوری می آمد و می گفت از نهاد ریاست جمهوری هستم و دعوت نامه احمدی نژاد رو براتون اوردم. نامه ها رو نگه داشتم، حدود 43 تا دعوت نامه با امضای احمدی نژاد. اواخر به پیک موتوری پول دادم گفتم، نیار نیست این همه راه بیای، نگهدار پیش خودت ولی بگو اوردم!

*** 
دفتر احمدی نژاد تکذیب کرد
با توجه به حضور فعال و همیشه در صحنه دفتر محمود احمدی نژاد، بعید نیست امروز - فردا مصاحبه خانم افشاری تکذیب شود؛ متن این تکذیبیه می تواند بدین شکل باشد

ملت شریف و عزیز ایران
بدینوسیله ضمن ابراز امیدواری برای بازگشت بهار، به استحضار می رساند مصاحبه آن خانم بازیگر کل یوم تکذیب می شود. خادم ملت ایران هیچگاه از هیچ بازیگری دعوتی نداشته و احیانا این خانم بازیگر تحت فشار استوانه های دروغین زر و زور و تزویر این مصاحبه را انجام داده است؛ آن هم در شرایطی که خادم ملت ایران، از حضور رییس جمهوری فرانسه روی فرش قرمز و دیدن آن صحنه دیدار پری روز روحانی در فرانسه، و بعد هم حضور در ایتالیا با آن همه اسکورت و شکوه و حلال، خیلی دلگیر و متاسف است. رییس جمهور ملت ایران باید در کشورهای خاکی حضور یابد نه استکباریون.

همه رسانه ها را به رعایت تقوا و دعا برای حضور دولت بهار دعوت می کنیم.
دفتر خادم دائمی ملت ایران
هشتم بهمن

 

 

 

محسن حدادی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احسان 9 بهمن 1394
احمدی نژاد وتفکرش به تاریخ پیوست داستان های عبرت انگیز دوره نهم و دهم ریاست جمهوری و تلخی های بی سابقه اش هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.
این فقط مازندرانه که یه عده هنوز سینه چاک احمدی نژاد اند و ببخشید شاید هوای شرجی باعث شده برخی از ماها هنوز متوجه واقعیت پلشت اون دوره بسیار سخت نشیم .متاسفم برای بعضی از هموطنان شمالی ام که دارند آدرس غلط میدن
نا شناس 9 بهمن 1394
متن مسخره اي بود معلوم جامعه هنري ما بعلت انحطاط اخلاقي از بازگشت احمدي نژاد ناراحتن و باتوجه به عملكرد ضعيف دولت در أمور اقتصادي و بدتر شدن وضعيت و ركود مطلق بوجود. آمده ريس دولت بعد نميگم احمدي نژاد ولي يكي مثل او خواهد بود من اهل سينما نيستم ولي كمتر خانوادهاي تو اين مملكت حاضر زندگي بي پايه و مسخرهاي مثل اين عزيزان داشته باشه هر كدومشون چند بار طلاق گرفتن ازدواج كردم در جامعه هنري و متاسفانه ورزشي كمتر افرادي پيدا ميشن نظام خانواده رو بشناسن و دنبال هوس بازي ها و لذت هايي زود گذر دنيوي هستن مردم ما نشون دادن اين بازيگرا فقط براي زماني كه هستنن مهم. هستن و بعد اصلا نميشناسنشون البته بعضي مردمي ها كه جايي خود دارن
امیر 9 بهمن 1394
قابل درکه که این ها چقدر دوست داشتن با رییس جمهور محبوبشون ملاقات کنن و این هم یک نوع همزاد پنداری متخیلانس.
نا شناس 9 بهمن 1394
خیلی بی مزه بوذ
reza 9 بهمن 1394
واقعا خنده داره که ی عده بازیگران تازه به دوران رسیده که اگه بی عقلی و بدبختی یک عده آدم های بیکار نبود کسی اصلاً اونارو به حساب نمیاره واقعا خیلی مسخره است اینا پیش خودشون چی فکر کردن که چنین جسارتی به شخصی که منتخب 24 میلیون ایرانی بود بکنند من مطمئنم همین افرادی که در خبر اسمشون رو آوردین از نوشتن صحیح عدد 24 میلیون عاجزند اونوقت به خودشون اجازه میدن به شخصی که 24 میلیون ایرانی انتخابش کردند بی حرمتی کنند این در حقیقت بی حرمتی به شخص احمدی نژاد نیست بی احترامی به 24 میلیون ایرانی هستش واقعا برای این مملکت باید تاسف خورد که در همه دنیا از افرادی که یک روزی در کشورشان رئیس جمهور وزیر نماینده مجلس استاندار فرماندار شهردار ورزشکار هنرمند و ... بودند پس از پایان مدت خدمتشان احترام خاصی براشون قائل شده و از خدماتی که در مدت مسئولیتشان ارائه کردند تقدیر و تشکر می کنند حالا تو کشور ما تا روزی که شخصی پست و سمتی را در اختیار داره همه ما برای چاپلوسی و منافع شخصی خودمون جلوی اونا خم و راست شده و اونا رو از بهترین و برترینها میدونیم و هیچوقت جرات اینکه بهشون بی احترامی کنیم رو نداریم و حتی جرات اینکه ازشون انتقاد کنیم رو هم نداریم ولی از اونجایی انسانهای هزار چهره ای هستیم بلافاصله پس از اینکه اون شخص از اون پستی که داشته کنار گذاشته بشه یا مدت زمانش به اتمام برسه طوری باهاش برخورد کرده و طوری اظهار نظر می کنیم که در شریط عادی راجع به داعش انجام میدیم و اونارو از بدترین و ... آدمهای روی زمین میدونیم خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه تا چنین فرهنگی در این مملکت حاکمه خدا هم از دست ما خسته شده
كريم 9 بهمن 1394
خانم بازيگر دچار توهم شده احمدي نزاد مگر بيكار بود اينقدر ازش دعوت كنه !!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 9 بهمن 1394
چاي بسي تاسف براي ملتي كه براي عوام فريبي و قدرت طلبي و .... از هر عمل خلاف اخلاقي دريغ نمي وزرند،

از سايت وزين!! شمال نيوز هم بسي تعجب !!
پاسخ ها به این نظر
عدالت 10 بهمن 1394
از سایت شما بعید بود که رفتارهای فردی چون رضارشید پور را در سایت خوب وپرطرفدارتان بزنید
شهريار 10 بهمن 1394
واقعا زشته و وقاحت داره ، شما دلقكها دارين خودتونو مسخره ميكنيد، دلقك نيوز جمع كن اين بساط لودگي رو، شما داريد به خودتون توهين ميكنيد، با اين كارهاتون مردم رو وادار نكنيد سال 96 تصميمي بگيرند كه روسياهي براي شما بمونه.توهين هم حد ومرز داره شما براي ناجوانمردي و آلت دست شدن تا كجا داريد سفوط مي كنيد.
نا شناس 10 بهمن 1394
اینها چه شخصیتی هستند که احمدی نژاد باید از اینها دعوت کند جان مادرتان در زندگیتان جوانمرد باشید
پاسخ ها به این نظر
صبح 10 بهمن 1394
اونا بهتره اول برن افکار عمومی رو در مورد مسایلی که تو سینما وجود داره و توسط دوستانشون (صبا کمالی صدف طاهریان و.... مطرح شده متقاعد کنند نیاز نیست خیلی خودشونو تحویل بگیرن
ناشناس 10 بهمن 1394
آقای دکتر احمدی نژاد انسانی پاکی است و به خاطر خدمات زیاد و خوبی که برای مردم انجام داد در دلشان جای دارد و مردم هم منتظر امدن آن خادم عزیز هستند و برای آن لحظه شماری می کنند.ان شاء الله.
نا شناس 10 بهمن 1394
کجا احمدی نژاد وقت داشت اینکار را انجام بده بابا این قدر با ابروی مردم بازی نکنید والله باید جوابگو باشید آقای مدیر سایت از شما بعیده این مطالب را بنویسید خواهشا رعایت فرمایید
نا شناس 10 بهمن 1394
آقای دکتر احمدی نژاد انسانی پاکی است و به خاطر خدمات زیاد و خوبی که برای مردم انجام داد در دلشان جای دارد و مردم هم منتظر امدن آن خادم عزیز هستند و برای آن لحظه شماری می کنند.ان شاء الله.
نا شناس 10 بهمن 1394
جالبه از بازیگر ها دعوت می کرده که چه ؟
معنی این کار چیه ؟
نا شناس 10 بهمن 1394
اطلاع رسانی بی طرفانه و انعکاس صحیح واقعیات از رسالتهای هر سایت خبری مردمی است . کسی که می خواهد رییس جمهور یک مملکت شود باید تمام زوایای پنهان زندگیش شفاف و آشکار گردد.این خبر درسطح کشور و جهان پخش شده و شمال نیوز یکی از هزاران سایتی است که آن را انعکاس داده است . در مرحله بعدی از همه رسانه های دلسوز و بی طرف و حقیقی درخواست داریم آمار هنرمندانی که به دعوت آقای احمدی نژاد پاسخ مثبت دادند و به کاخ ریاست جمهوری رفتند را برای مردم اطلاع رسانی کنند. ما ملت بزرگ و با فرهنگی هستیم و نباید احساسی رفتار نماییم . اگه صحت ندارد خودشان بیایند و توضیح دهند .
نا شناس 10 بهمن 1394
سلام. باید منصف بود و با واقعیت زندگی کرد .عصرحجر بسر آمده و دوران تجدد و ارتباطات است.باید قدری با تامل به دل گفته ها نگریست.باید گفت مملکتی که رییس جمهورش اینقدر بیکار نگیم ، با این ....................................... کار به جناح چپ و راست ندارم، خدا را باید ناظر اعمال و گفته هایمان قرار داد و 1 مثقال انصاف
سلام 10 بهمن 1394
این دنیا محل گذر است این خانمهای بازیگر !!!!کلا کارشون بازیگری است بازی با آبرو با احساسات مردم و..... یقینا خداوند پاسخ این بی احترامی ودروغ پراکنی را میدهد فمن یعمل مثقال خیرا یره و من یعمل مثقال شرا یره
مهدی 10 بهمن 1394
این بازیگر نماها وقتی سلحشور در مورد سینما واقعیتها را گفت جیغ بنفش سر دادند
اما حالا میبینیم که یکی یکی هم بازیهاشون دارند اعتراف میکنن که وضع سینما همونیه که سلحشور گفته بود به اذعان صبا کمالی پرستو صالحی صدف طاهریان و......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.33 seconds.